11.8.2011

Kesähitit

Tänä kesänä muutamat jutut ovat olleet yli muiden.

RAITAPAIDAT. Aina kivoja, mutta kesällä erityisen helppo heittää ylle. Raita on klassikko ja aina raikas.

P8090107

POLKUPYÖRÄ. Pyöräni on hyvä ajaa ja viininpunainen väri tekee siitä juuri tarpeeksi ruman, ettei kukaan varasta sitä, vaikka olen säilyttänyt sitä pihalla koko kesän. Työmatkat ovat hoituneet pyörän selässä viidessä minuutissa. Kun pääsee töistä puoli kymmeneltä illalla ja on edelleen valoisaa, mutta viileää, on mukava polkea rauhassa kotiin.

P7090226

LAKKAHILLO. Siitä ei tarvitse sanoa muuta kuin, että se on hyvää. Etenkin paahtoleivän päällä. Ja leipäjuuston. Ja lettujen. Ja ihan pelkästään.

P8090119

ORANSSIT HOUSUT. Metsästin näitä alkukesästä kissojen ja koirien kanssa. Kun vihdoin löysin ne, ovat pöksyt olleet kovassa käytössä. Nimenomaan kesäjuttu, syksyn tullen tummansiniset farkut luultavasti korvaa nämä.

P8070104

HARRY POTTERIT. En tiedä kuinka paljon kehtaan vielä hehkuttaa näitä. Luin uudestaan kolme viimeisintä osaa ja kyllä ne edelleen oli hyviä. Kirjahylly notkuu kirjojen painosta, jotka odottavat lukemistaan, mutta heinäkuu oli pyhitetty Harrylle.

P8090123

2 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Meilläkin luetaan Pottereita, enemmän lapsen toimesta kuin minun (vaikka ne kaikki olen vähintään kertaalleen lukenut) ja ipana on myös koukuttunut ficceihin, jotka perustuvat Pottereihin. Minä taas hehkutan Kiekkomaailmaa :D
Lukeminen vain on mitä parhainta ajankulua.

Sini kirjoitti...

Lasten- ja nuortenkirjat on aina välillä hauskaa luettavaa. Pottereiden lisäksi olen selaillut Heinähattua ja Vilttitossuakin. :)