3.7.2011

Taitaa olla kesä

Näiden hellepäivien aikana olen nukkunut kahdet päiväunet ulkosalla. Toiset nurmikolla, toiset hiekkarannalla. Olen nähnyt kavereita leffaillan merkeissä. Tosin elokuvan katsomisesta ei meinannut tulla mitään, kun joku kävi vähän väliä valelemassa itseään kylmällä vedellä. Olen syönyt mansikoita, mehujäätä ja vesimelonia.

Olen istunut puistossa iltahämärässä citypupun kanssa, lukenut Harry Potteria ja pyöräillyt paljon. Olen ihmetellyt ratikan ikkunasta öistä Helsingin keskustaa, jonka terassit olivat täynnä iloisia ihmisiä nauttimassa +25 C:n yölämpötilasta. Olen ihastellut tyylikkäitä hellepuketuijia, sillä oma vakiovarusteeni on ollut päivästä toiseen farkkushorsit. Olen saanut väriä pintaan. Olen hymyillyt.



Tein marjakiisseliä ensimmäistä kertaa sitten kotitaloustuntien.

2 kommenttia:

Anu Johanna kirjoitti...

Kuulostaapa ihanalta - ja niin kesäiseltä! :)

Mäkään en ole tehnyt marjakiisseliä sitten yläasteen köksän tuntien. Olen kyllä miettinyt sitä tosi usein, kun työpaikan ruokalassa on niin ihananmakuisia kiisseleitä monesti.

Sini kirjoitti...

Huomasin juttua kirjoittaessani, että kyllä sitä töiden ohessa ehtii nauttia kesästä sittenkin aika paljon. :) Kiisseli oli yllättävän helppo tehdä, ei ihme että se oli köksässä aina jälkiruokana. Ja vaalean leivän kanssa tosi hyvää iltapalaa!