21.4.2012

Tämän hetken lempijuttusii

Sokeroitu ananas 
Ostin ison pussillisen kauppahallista. Kuivatut hedelmäpalat ovat tosin sokeroituja, joten eivät ole se kaikista terveellisin naposteltava, vaikka niin haluaisin kuvitella.

IMG_1609

Teatteri 
Olen nähnyt kolmen kuukauden sisällä kahdeksan näytelmää. Olen nähnyt lavalla laatudraamaa, kokeilevaa teatteria, valkokankaan, vesialtaan (johon näyttelijät ajoittain pulahtivat), livemusiikkia, upeita roolisuorituksia, pitkiä monologeja ja vaikka mitä. Melkein joka esityksessä iholleni on hiipinyt kylmät väreet, olen ollut niin vaikuttunut. Teatteri jotenkin sykähdyttää ihan eri tavalla kuin mikään muu.

IMG_1613

Kimalteleva kynsilakka
Tällä lakalla saa makeet, hileisenkimaltelevat diskokynnet.

IMG_1617


Nestemäinen poskipuna
Meikkisuosikkini, jonka löysin kuukausi sitten -70% alennuksella. Pienestä pullosta tulee läpinäkyvää geeliä, joka poskelle pyöriteltäessä muuttuu ihanan raikkaaksi pinkiksi punaksi.

IMG_1622

Kengät
Kauttaaltaan mokkapintaiset, kiilakorkoiset nilkkurini on kivat! Tuollaiset möhkö-kengät, kun pohjaa ei erota kunnolla muusta.
 
IMG_1251

Sormus 
Myöskin alelöytö. Sormus on pieni, graafinen eikä mikään söpöstelykoru. 
 
IMG_1636

Nää oli nyt vähän sellasii tyttöjen juttui.

4 kommenttia:

Salla kirjoitti...

Mitä toi kynsilakka on? Mulla on Lumenelta melkein samanlaista (se on ihan ässä!), mutta sen valmistus on ilmeisesti lopetettu! Plus toi sormus - nam.

Sini kirjoitti...

Sekä kynsilakka että sormus on Gina Tricotista. Sieltä löytyy usein kivaa rihkamaa ja nykyään meikkejäkin. Toi kimalle kutsui mua luokseen, harakka kun olen.

Salla kirjoitti...

Oho, aika jees! Miten hyvin lakka pysyy kynsissä? (Lumenen vastaavaa hopealakkaa kestävämpää en ole vielä löytänyt!)

Sini kirjoitti...

Luulisin, että Lumene on laadukkaampaa kuin Gina Tricotin lakat, mutta hyvin tuokin pysyi. Ongelma on enemmän, ettei hileet meinaa lähteä edes kynsilakanpoistoaineella. ;)