9.8.2012

Hienoa halvalla

Taas löytyi kirppiksiltä niin kivoja juttuja, että ne pitää jakaa tännekin.

IMG_4703
IMG_4695
IMG_4710
Ensinnäkin löysin eteiseen koivuvanerisen jakkaran. Tuo taitaa olla aluperin Ikeasta, olen varma että olen nähnyt juuri noita jakkaroita jossakin aikaisemmin. Ikean nettisivuilta niitä ei kuitenkaan löydy. Osaisiko joku valaista, onko se tosiaan Ikeasta vai mistä? Mua jää aina häiritsemään tälläiset.

Sitten ostin pienen maljakon. Aion yhdistellä pieniä vaaseja ja yksittäisiä kukkia asetelmaksi. Korkillinen pullo on poikaystävälle, joka pullottaa aina välillä kotiviiniä (lue: kiljua). Oli pakko ostaa, kun etiketissä luki "Snapseja vapaaillaksi".

Aarikkan hienon vihreän purnukan poikaystävä löysi työhuoneensa muuton yhteydessä, oli aika kiva tuliainen! Kankaisia liinoja kattauksiin käytettäviksi olen etsiskellyt jonkin aikaa ja nyt löytyi oikeanlaiset; valkoiset ja puuvillasta.

IMG_4714
Olohuoneen maton mainitsinkin jo aiemmin. Se löytyi Fidasta. Punertava kuvio on mukavaa vaihtelua kokovalkoiselle matolle.

IMG_4675
Sitten olen ihan innoissani aamutakista, joka on 100% silkkiä. Miten olen voinut joskus nousta sängystä ilman silkin kosketusta iholla? Tästä luksuksesta maksoin 9 euroa Fidalle. Takista puuttui vyö, joten ostin samalla kertaa samaa sävymaailmaa olevan solmion vyöksi. Se kelpaa ainakin siksi aikaa, kunnes löydän sopivan kangasnauhan. Samassa kuvassa roikkuu myös kuviollinen huivi, jonka ostin syksyksi.

Vielä voisin hehkuttaa heinäkuista löytöäni, jota ei näy kuvissa: valkoinen, klassinen silkkipaita 2 €. Se on tällä hetkellä vaatekaappini aarre.

Sellainen listaus. Voi kun olen tyytyväinen!

2 kommenttia:

anni kirjoitti...

Purkki on kovin kaunis ja tuo aamutakki ooh! Miullon musta tuommonen kimonotyyppinen, mut se on ihan vaan satiinia, tosin tuntuu silti ihan kivalta sekin. Mutta voin vaan kuvitella, miltä silkkinen sitten tuntuisi, oon vähän kade :> Niin kauniin värinenkin!

Sini kirjoitti...

Oon katsellut kaupoissa tuollaisia aamukimonoita monesti, mutta en oo koskaan sitten ostanut. Se oli jotain johdatusta, kun aloin kirppiksellä tonkia yöasuja, joita vähän karsastan käytettyinä. Voisin tehdä facebookkiin päivityksen " Se tunne, kun laitat silkkisen takin päällesi". :DD