4.6.2012

Laukussa

IMG_2417

Tää on tällainen perinteinen blogijuttu. Paljastaa laukkunsa sisältö. Mun kassissa on aika tylsää tavaraa, mutta asettelin ne tuolla lailla nätisti.

Penaalini on tosi kätevä, pieni ja laadukas. Sain sen kummeilta lahjaksi, kun pääsin yliopistoon.

Sokerihiirellä on oltava nopeaa helpotusta makeannälkään, joka voi iskeä varoittamatta hetkenä minä hyvänsä. Siksi siis suklaapatukka ja salmiakkipastillit.

Nenäliinoja nuhanenällä, tottakai.

Muumikalenterini on ruma, mutta olen ostanut jo uuden. (Se on vielä rumempi, mutta aion päällystää sen.)

Huulirasva. Mukana kulkee aina ja ikuisesti Labellon Classic, kotona on taas käytössä aina ja ikuisesti vaseliini siinä keltaisessa purkissa. Näitä en vaihda.

Lomapakko on vuosia vanha, mutta edelleen hieno.

Sitten ponnareita.

Kaikista lempparein asia varmaan koskaan on mun muffinsi-avaimenperä. Voisin tehdä siitä ylistävän postauksen erikseen.

Kännykkä luonnollisesti. Kun se aina joskus unohtuu kotiin, on olo kuin kädettömällä apinalla tai hampaattomalla majavalla. Avuton.

Ja koska olen intellektuelli (piti katsoa googlesta miten sana kirjoitetaan), mukanani kulkee runokokoelmia ja sen sellaista. Ehkä niitä on pakko lukea kurssille, ehkä vuosi sitten kannoin mukana harrypottereita, ehkä normaalitilanteessa en kanna kirjoja ollenkaan, vaan pelaan tylsinä hetkenä angry birdsia kännykällä.

Ei kommentteja: